Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Ρόδου συνέχεια...

Αναπόφευκτη και η βόλτα στην υπέροχη Λίνδο.
Τόσο επιβλητική η Ακρόπολη!













Ιδιαίτερα χαρούμενη με την εποχή!
Λιακάδα χωρίς τον καύσωνα του καλοκαιριού,
τουρίστες αρκετοί , χωρίς την κοσμοπλημμύρα του Αυγούστου!

1 σχόλιο:

Roadartist είπε...

Eυχαριστώ για το ταξίδι!
Πανέμορφες εικόνες..

La Sainte Chapelle

  Η Σαιντ-Σαπέλ  (  Sainte-Chapelle , Άγιο Παρεκκλήσιο) είναι βασιλικό παρεκκλήσι στο μεσαιωνικό Παλαί ντε λα Σιτέ , τ ο ανάκτορο των βασιλέ...