





Ποιός θα το πίστευε! Τέτιοα χλίδα!Παρκάραμε τις λιμουζίνες μας μέσα στο χωλ του Ολύμπιον(!!!)
και παρακολουθήσαμε ντοκυμαντερ για την γυμνή ποδηλατοδρομία του Λονδίνου, μια που πλησιάζει ,4 Ιουνίου, η 3η δική μας.
Η Σαιντ-Σαπέλ ( Sainte-Chapelle , Άγιο Παρεκκλήσιο) είναι βασιλικό παρεκκλήσι στο μεσαιωνικό Παλαί ντε λα Σιτέ , τ ο ανάκτορο των βασιλέ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου