Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Αφήστε το αυτοκίνητο, πάρτε το ποδήλατο...




Δεν χορταίνω την παραλία μας με τα απίστευτα χρώματα



και τα κάθε λογής happening


Όχι ιδιαίτερα habilles, αλλά δεν πειράζει





η πιο καλοντυμένη ...ποζάρει στον φακό μου



Ποιός θα το πίστευε! Τέτιοα χλίδα!
Παρκάραμε τις λιμουζίνες μας μέσα στο χωλ του Ολύμπιον(!!!)
και παρακολουθήσαμε ντοκυμαντερ για την γυμνή ποδηλατοδρομία του Λονδίνου, μια που πλησιάζει ,4 Ιουνίου, η 3η δική μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

La Sainte Chapelle

  Η Σαιντ-Σαπέλ  (  Sainte-Chapelle , Άγιο Παρεκκλήσιο) είναι βασιλικό παρεκκλήσι στο μεσαιωνικό Παλαί ντε λα Σιτέ , τ ο ανάκτορο των βασιλέ...