Παρασκευή 1 Μαΐου 2009

Καλό μήνα λοιπόν...

Αραίωσαν πολύ οι καταγραφές.
Πολλές υποχρεώσεις, πολλά μέτωπα ανοικτά...
Έλα όμως που θέλω να ταξιδεύω , έστω και μόνο με τις φωτογραφίες!
Αυτές τις μέρες αναπολώ έντονα το ταξίδι μου στην Αργεντινή. Όλο και μου ζωντανεύουν εικόνες, μουσικές, στιγμιότυπα, διαδρομές, γεύσεις, χοροί, μα πάνω απ όλα κουβέντες . Ονειρεύομαι όλα τα ωραία που έζησα.
Και απο Παρίσι πλευρά; Μια μυρωδιά τόση δα...
Les Halles

Beaubourg

Place de Vosges στο υπέροχο Marais



Notre Dame de Paris





Βραδινή βόλτα κάτω απο τον Tour Eiffel
Le Louvre.



Συνεχίζεται.....

4 σχόλια:

Γιούλη είπε...

Καλό μήνα Κλαίρη μου. Θέλω να σου στείλω ένα πολύ όμορφο τριαντάφυλλο μα δεν μπορώ να το ανεβάσω στο blog σου.

claire είπε...

Καλό μήνα και σε σένα Γιούλη μου!
Μάλλον δεν μπορείς, απ όσα λίγα ξέρω κι εγώ.

claire είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Juanita La Quejica είπε...

Ω λα λα! Όμορφο ταξίδι έκανες και με την καλύτερη παρέα!

Πάμε μια βόλτα σε ένα οποιοδήποτε σέρβικο χωριό

    Οι δαμασκηνιές παντού πολυφορτωμένες και ήδη μαζεμένες .  Η πιο συχνή χρήση των καρπών της : η slivovica , το εθνικό ποτό της Σερβίας . ...