Σάββατο 17 Μαΐου 2008

Καλή αρχή στις βουτιές και τις υποβρύχιες διαδρομές







Σπάνια μπορώ να αντισταθώ στο κάλεσμα της.



Έντονη η ανάγκη να πάω κοντά της, να την αντικρύσω, να την οσφρυστώ ,να την αγγίξω και να τολμήσω να χαθώ στην απέραντη αγκαλιά της.




Η μεγάλη μου αγάπη! Τα τελευταία χρόνια της έκανα απιστίες με την καινούρια αγάπη, το βουνό . Θες η έντονη ζέστη, η τρύπα του όζοντος, οι αντοχές μου, ομολογώ χωρίς να ντρέπομαι, γιατί άλλωστε, ότι οι καλοκαιρινές συνθήκες με κουράζουν πολύ.
Γι αυτό λοιπόν φέτος λέω να πάρω τα βουνά μεσ το κατακαλόκαιρο, μπας και δροσιστώ.
Μέχρι τότε όμως θα ρίξω τις βουτιές μου και τις απλωτές μου.

4 σχόλια:

Χριστίνα (lbt) είπε...

Καλησπέρα Claire!
Ζηλεύω λίγο,αν και λίγο κρυουλιάρα, θα θελα να βρίσκομαι τώρα σε κάποια παραλία..
Καλά μπάνια!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Κλαίρη ,επειδή βλέπω σου αρέσουν τα ωραία και τα μοναχικά,έχω να σου προτείνω για καλοκαίρι βουτιές σε ποτάμια.
Είναι σαν να αλλάζεις δέρμα,νοιώθεις να ξαναγιεννιέσαι.
Καλό βράδυ και -ναι πια μπορώ να το πω μετά από όσους είδα στον ποταμό -Καλό καλοκαίρι.

claire είπε...

Καλή μας μέρα και νάχουμε μιά φοβερή βδομάδα.Ομολογουμένως έφτασε το καλοκαίρι και φέτος άργησα στο ραντεβού μου με την αγαπημένη μου...
Βαγγέλη , δεν το συζητώ, κατάλαβες τι τρέλλα με βαράει.Απο πέρσι ψάχνω κοντινούς καταρράκτες,φαράγγια, δροσερά νερά τέλος πάντων.Τι να σου τάξω για να μου μάθεις?
Και μάλιστα σκοπεύω να την κοπανάω μεσοβδόμαδα, μέρες άνευ εξετάσεων κ λοιπών υποχρεώσεων .Πάντα ετοιμοπόλεμη, αμάξι παντώς καιρού και διάθεση Ροβινσόνα Κρούσου.
Καλημέρα

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Σύντομα θα σου κάνω μια χαρτογράφηση για κοντινά και λίγο μακρινότερα ποταμάκια που μπορούν να προσφέρουν στιγμές γαλήνης και ευεξίας ταυτόχρονα.
Κλαίρη μου να είσαι και να περνάς καλά.

Πάμε μια βόλτα σε ένα οποιοδήποτε σέρβικο χωριό

    Οι δαμασκηνιές παντού πολυφορτωμένες και ήδη μαζεμένες .  Η πιο συχνή χρήση των καρπών της : η slivovica , το εθνικό ποτό της Σερβίας . ...