Παρασκευή 25 Ιουλίου 2008

Βολτες με λιακαδα, μεσα στο χειμωνα

Apo to Caminito tis Boca


PUERTO MADRINO
Ekei psila sta poypoylenia synefa....
Ta fobera dendra me tisypergeies rizes....

Καλημερα κ παλι απο Β.Α.



Πολυ μου ελειψε το ελληνικο πληκτρολογιο!!Πολυ χαζες μου φαινονται οι λεξουλες μας γραμμενες με λατινικα στοιχεια.



Οποτε βρισκω ευκαιρια μου αρεσει να ποσταρω εστω δυο κουβεντες. Ειναι τοσα πολλα αυτα που εχω και να γραψω και να δειξω με φωτογραφιες που δεν ξερω ποτε και αν θα τα προλαβω πριν το επομενο μου ταξιδι!!




Δευτερα ,28 Ιουλιου


Κ εδω τα καλα της Ελλαδας μας. Ολες αυτες τις μερες οι πτησεις των Αργεντινικων αερογραμμων εχοyν πολλα προβληματα. Ηρθε η ωρα να τις γευτω και εγω, δυστυχως.Απο τις 9.30 ειμαι στο αεροδρομιο για την πτηση μου προς καταρρακτες Ιγκουασου, που ηταν προγραμματισμενη για 11.40. Μεχρι νεοτερας θα φυγουμε με το καλο στις 15.30, ο Θεος να δωσει.


Στο αεροδρομιο επικρατει ενα χαος!Λογω των ακυρωσεων των πτησεων αναγκαστηκα να παρατεινω κατα μια μερα το ταξιδι μοθ , μπας και προλαβω να δω κατι, αλλα δεν το πολυβλεπω. Και τωρα για να περασει η ωρα μου, οι ωρες μου μαλλον , ποσταρω και χαζευω στο ιντερνετ που τοσο μου λειπει!Για 3 λοιπον μερες παω στους Καταρρακτες Ιγκουασου, οπου ολοι μοθ λενε οτι ειναι πολυ ομορφα και οτι κανει πολυ ζεστι. Τι να πω! Γευτηκα ολες τις κλιματολογικες συνθηκες. Λενε οτι εδο ειναι χειμωνας! Αυτες τις μερες εχει λιγη δροσουλα, 12-15 βαθμους, αλλα το σιγουρο ειναι οτι αθτος ο καιρος δεν ειναι χειμωνιατικος. Στο Νοτο, Παταγωνια , ναι εκανε κρυο, ειχε χιονια , δροσια βρε παιδια. Εμενα νου αρεσε πολυ. Τωρα εκει ψηλα σιγουρα θα εχει πιο ζεστη και πολυ υγρασια, δηλ το χειροτερο μου. Θα επιβιωσω ομως γιατι εχω τοσα να δω!!! Κai μετα με περιμενει η Mar de Plata για 4-5 μερες και μετα Colonia στην Ουρουγουαη.Και οι μερες περνανε τοσο μα τοσο γρηγορα!!!Γεματες ομως εικονες , εντυπωσεις, γνωριμιες, εξασκηση στα ισπανικα που ομολογουμενως εδω αλλαζει πολυ η προφορα και προσωπικα προτιμω σαφεστατα τα castellaño ετσι οπως ομiλουνται στην Ισπανια.Και ολοι με ρωτανε απο ποιο μερος της Ισπανιας ειμαι μια και κραταω την προφορα του Θητα που εδω το ισοπεδωσαν με το σιγμα .Να εχω και το νου μο μη και χασω την πτηση μου και μετα αντε να δουμε ποτε παλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πάμε μια βόλτα σε ένα οποιοδήποτε σέρβικο χωριό

    Οι δαμασκηνιές παντού πολυφορτωμένες και ήδη μαζεμένες .  Η πιο συχνή χρήση των καρπών της : η slivovica , το εθνικό ποτό της Σερβίας . ...