Πέμπτη 10 Απριλίου 2008

Σχολική εκδρομή στην Πράγα


Περιδιαβαίνοντας με τους μαθητές μου της Γ΄Λυκείου το ιστορικό κέντρο της Πράγας και της Δρέσδης και ενώ κάθε λίγο και λιγάκι κοντοστεκόμουνα και έβγαζα φωτογραφίες πόρτες και παράθυρα , έβλεπα στα πρόσωπα τους την απορία και άκουγα την ερώτηση τους :

- Καλά κυρία, δεν βρίσκετε τίποτε άλλο ενδιαφέρον;

-Ναί πολλά , αλλά έχω και τα βίτσια μου. Όταν κάποτε θα κάνω έκθεση φωτογραφίας με τις πόρτες που έχω φωτογραφίσει, θα σας καλέσω και θα δούμε αν θα αναγνωρίσετε την προέλευση τους.
Επέμεναν να δώσουν το στίγμα και το στύλ τους και βέβαια δεν τους χάλασα το χατήρι.
Προσπαθώ να καταλάβω πως λειτουργεί αυτό το "ημερολόγιο" και θάλεγα ότι μάλλον χρειάζομαι τη βοήθεια των μαθητών μου. Κάθε αρχή και δύσκολη.
Θυμάμαι πριν μερικά χρόνια όταν τύχαινε να περιτριγυρίζομαι απο σχετικούς με τους υπολογιστές που κουβέντιαζαν περί τεχνολογίας, δεν καταλάβαινα απολύτως τίποτε και αισθανόμουν σαν εξωγήινη. Τότε λοιπόν αποφάσισα οτι αν δεν θέλω να θεωρούμαι αναλφάβητη μεταξύ των μαθητών μου , έπρεπε να μάθω έστω το ελάχιστο. Μπορώ να πω , σήμερα, μετά από τουλάχιστον 5 χρόνια οτι κάτι ξέρω.Που θα πάει λοιπόν, και στο χώρο των ιστολογίων , με τη βοήθεια του κοινού πιστεύω οτι κάτι θα πετύχουμε.
Καλώς σας βρήκα και καλά συναπαντήματα , εκεί ψηλά στον παγκόσμιο ουρανό.

4 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Εξαιρετική η επιλογή σου για τις πόρτες.Έχουν τόσα να πουν.
Με ποιό σχολείο πήγες στην Πράγα?

claire είπε...

Εδώ και μερικά χρόνια έχω κόλλημα με τις πόρτες και στη συνέχεια, σε μικρότερο βαθμό με τα παράθυρα.Κάποια στιγμή θα αναρτήσω σχόλιο. Σχετικά με την Πράγα, πήγα με το 8ο Λύκειο Θεσσαλονίκης.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

claire καλημέρα .
Η ερώτησή μου είχε να κάνει με την -τώρα πια μπορώ να το πω -παρουσία της κορούλας μου στην Πράγα με το δικό της σχολείο,(Λύκειο Τούμπας Κλεανθους)
Πές μου απο Ελλάδα ποιών τόπων πόρτες έχεις στο αρχείο σου?

claire είπε...

Επίκουρε καλή σου μέρα και καλό σ/κ.
Δυστυχώς η πλειοψηφία των φωτογραφιών είναι από αναλογική μηχανή και αρκετά αταξινόμητες και δεν το βλέπω καθόλου εφικτό να καταφέρω άμεσα να τις σκανάρω . Οι ψηφιακές είναι από Χαλκιδική, Πήλιο,Μακεδονία λίγες, Κίνα.Και γι αυτές μάλιστα πρέπει να μεριμνήσω μη και τις χάσω.

Πάμε μια βόλτα σε ένα οποιοδήποτε σέρβικο χωριό

    Οι δαμασκηνιές παντού πολυφορτωμένες και ήδη μαζεμένες .  Η πιο συχνή χρήση των καρπών της : η slivovica , το εθνικό ποτό της Σερβίας . ...