Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

La casa de los siete balcones ή απλά ...με τη σιωπή



Χάρηκα ιδιαίτερα, γιατί πρόλαβα να δω μία απο τις καλύτερες παραστάσεις, που έχω δεί τα τελευταία χρόνια. Τόσο άρτια απο κάθε άποψη!




Πρόκειται για την δραματική κωμωδία σε τρεις πράξεις του Alejandro Casona διασκευασμένη και σκηνοθετημένη απο τον ευρηματικότατο σκηνοθέτη Νίκο Καραγέωργο. Με καταπληκτικές ερμηνείες της Μίρκας Παπακωνσταντίνου και του ταλαντούχου νεαρού Προμηθέα Αλειφερόπουλου, την μέσα απο τη σοφή σιωπή παρουσία του Κώστα Αρζόγλου.


Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους τους συντελεστές.

4 σχόλια:

καλημέρα είπε...

Εγώ πάλι, πήγα σε μια άλλη με τόσο μα τόσο κακό κειμενο, άστα...
Και έχασα και αυτήν που πήγες εσύ...
Πολλά φιλιά Κλαιρη μου!

claire είπε...

Καλημερούδια Αναστασία μου,
Θάπρεπε να την κατονομάσεις , έστω και ανώνυμα, γιατί δεν έχουμε χρόνο να τον σπαταλάμε ανούσια.
Μια εξαιρετική ταινία που είδα χθές ειναι το "Κτίριο Γιακουμπιάν", αιγυπτιακή , αν και είμαι σίγουρη οτι την ξέρεις.Μην τη χάσεις.Πανόραμα χαρακτήρων ....

καλημέρα είπε...

Καλά, θα σου πω κάποια στιγμή, απλώς στενοχωρήθηκα και είπα να μη μιλήσω τώρα, πάντως τελείωσε κι αυτή η παράσταση χθες.
Σου άφησα σχόλιο με ερωτήσεις και στην αναρτηση με τις φωτογραφίες, όποτε μπορείς δες την
φιλιά!

καλημέρα είπε...

Την ταινία, την ξέρω, όμως δεν την έχω δει ακόμη...

Καλές διακοπές σου είπα;

Πάμε μια βόλτα σε ένα οποιοδήποτε σέρβικο χωριό

    Οι δαμασκηνιές παντού πολυφορτωμένες και ήδη μαζεμένες .  Η πιο συχνή χρήση των καρπών της : η slivovica , το εθνικό ποτό της Σερβίας . ...