Κυριακή 10 Αυγούστου 2008

Λιγο ακομη εμεινε....





Kai επειδη μου αρεσουν πολυ τα ζωηρα,χρωματα κ οχι μονο,μια πινελια απο αχατη της περιοχης των καταρακτων ,σε ολες τις αποχρωσεις κ για ολες τις χρησεις!






Οταν βεβαια ενδιαφερθηκα να δω δαχτυλιδι με την Εθνικη τους πετρα,τον ροδοχροσιτη,μου φανηκε ιδιαιτερα ακριβη!Προφανως τιμες καθαρα τουριστικες κ ετσι εμεινε με τη δικη μου φεγγαροπετρα που την λατρευω.






Σημερα αισθανομαι ιδιαιτερα κουρασμενη.Απο το πρωι σαν η ψυχη να ηθελε να σιγοφτερουγησει, αλλα τα βλεφαρα κ τα ποδια τα νιωθω βαρια.Απο τη μια να λεω μα πρεπει να παω ,γιατι Κυριακη ειναι ομορφα,με κοσμο,μουσικες,αγορα υπαιθρια κλπ. Απο την αλλη ομως αισθανομαι πολυ κουρασμενη.Ολο αυτο τον καιρο, και δεν ειναι λιγος,απο5/7 καθε πρωι βαζω μπροστα το κοντερ που εχω προσαρμοσει στα ποδια μου κ ξεκιναω.Κ το βραδι πια την ωρα της ξαπλας μηδενιζω τον μετρητη αφου καταγραψω παντα διψηφιο νουμερο.Οπως σε καθε μου ταξιδι,ισως ομως εδω ακομη παραπανω λογω των τελειως αλλων μεγεθων,περπατησα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.



Οι μερες οντως λιγοστες.Αρχισε η αντιστροφη μετρηση με συναισθηματα πολυ αναμικτα.Αλλα για αυτα καποια αλλη στιγμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πάμε μια βόλτα σε ένα οποιοδήποτε σέρβικο χωριό

    Οι δαμασκηνιές παντού πολυφορτωμένες και ήδη μαζεμένες .  Η πιο συχνή χρήση των καρπών της : η slivovica , το εθνικό ποτό της Σερβίας . ...